REGULAMIN DZIAŁANIA STRONY INTERNETOWEJ SZKOŁY
Zespół Szkół Budowlanych
im. Żołnierzy Armii Krajowej
w Mielcu
- §1 Postanowienia ogólne
- Podmiotem oferującym treści na Stronie jest: Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Mielcu, ul. K. Jagiellończyka 3, 39-300 Mielec zwany dalej Szkołą.
- Niniejszy regulamin określa zasady prowadzenia serwisu internetowego oraz zasady korzystania przez Użytkowników z informacji ze Strony Internetowej Szkoły zwanej dalej w skrócie Stroną.
- Każda osoba zwana dalej Użytkownikiem korzystając z treści dostępnych na Stronie wyraża zgodę na postanowienia niniejszego regulaminu.
- Użytkownicy Strony są zobowiązani do przestrzegania prawa obowiązującego na terytorium RP, prawa obowiązującego w Zespole Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Mielcu
- Do publikacji na stronie internetowej przyjmuje się materiały i informacje, wynikające ze statutowej działalności szkoły.
- Dyrektor Szkoły powołuje Administratora Strony, którego zadaniem jest:
- Nasza strona internetowa może wykorzystywać ciasteczka, które służą identyfikacji przeglądarek podczas korzystania z naszej strony, abyśmy wiedzieli jaką stronę wyświetlić Użytkownikowi. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.
- Strona https://www.zsbmielec.pl pełni rolę wizytówki szkoły w Internecie oraz nośnika informacji o organizacji pracy szkoły i bieżących wydarzeniach z życia szkoły.
- Korzystanie ze stron internetowych wchodzących w skład domeny zsbmielec.pl oznacza akceptację zasad zawartych w przedstawionym Regulaminie.
- W razie stwierdzenia zaistnienia na Stronie treści lub wypowiedzi o charakterze niezgodnym z regulaminem Strony, użytkownicy powinni powiadomić Administratora Strony o tym fakcie przesyłając właściwą informację na adres mailowy.
- a) dbanie o prawidłowe działanie serwisu internetowego w ramach możliwości technicznych
- b) organizacja techniczna strony (szablon graficzny strony, tworzenie struktury strony, usuwanie nieaktualnych informacji, itp.)
- c) umieszczanie treści, zdjęć i innych materiałów przekazanych przez nauczycieli lub Dyrektora Szkoły.
- §2 Korzystanie z treści strony
- Zarówno układy treści zawarte na stronie internetowej szkoły, jak i poszczególne ich części, takie jak teksty, zdjęcia, grafika i inne, korzystają na ogólnych zasadach z ochrony udzielanej przez przepisy Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r. (Dz.U. 2006 Nr 90, poz. 631 z późn. zm.).
- Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. N 101 poz. 926, ze zm.) wyłącznie dla potrzeb Zespołu Szkół Budowlanych w Mielcu.
- Korzystanie z treści udostępnianych na stronie internetowej jest bezpłatne.
- Każdy Użytkownik zobowiązuje się do nie podejmowania działań mających na celu zakłócenie poprawnej pracy Strony, uzyskanie nie przysługujących mu praw dostępu.
- Użytkownik Strony zobowiązuje się do korzystania z treści udostępnianych na Stronie zgodnie z prawem obowiązującym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz niniejszym regulaminem.
- §3 Wyłączenie odpowiedzialności
- Szkoła dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia aktualności i odpowiedniej jakości materiałów i wiadomości prezentowanych na Stronie.
- Dane i informacje zawarte na Stronie są publikowane wyłącznie do celów informacyjnych.
- Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie informacji udostępnianych na Stronie przez jej Użytkowników.
- Szkoła dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia poprawnego działania Strony jednakże zastrzega, iż nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z wadliwego funkcjonowania Strony.
- Strona internetowa Szkoły zawiera łącza do innych stron internetowych. Łącza te zamieszczamy wyłącznie dla wygody i informacji Użytkowników. Witryny, do których prowadzą, mogą mieć własne regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać podczas ich odwiedzania. Nie ponosimy odpowiedzialności za treść takich witryn, produkty i usługi oferowane za ich pośrednictwem oraz inne ich wykorzystanie.
- §4 Postanowienia końcowe
- Wszelkie uwagi i zgłoszenia dotyczące naruszeń niniejszego regulaminu należy przesyłać na adres mailowy Administratora Strony .
- Szkoła zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie opublikowania ich na Stronie.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.09.2020r.